بخشداری ارد افتتاح شد اما بدون خبرنگار صحبت نو!

آیا افتتاح بخشداری ارد بدون خبرنگار صحبت نو لار از یک طرف، و ادعای ارد از توابع لارستان از طرف دیگر سنخیت دارد؟ صحبت نو که اخبارش را از سایت استانداری فارس، خبرگزاری فارس یا رکنی نیوز کپی برداری می کند این بار چرا به خود اجازه نداده است که یک عکس از افتتاح بخشداری ارد را کپی کند و در سایتش به جای عکس ذیل قرار دهد؟؟

بدون نام >29 ارديبهشت 1390 - 13:01:31
پس ادعای 130 خبرنگار دروغ از آب دراومد؟؟؟؟
صحبت نو:بله اشتباه بود .138 نفر هستند .اگر لازم باشد با اسم و مشخصات دقیق  منتشر می کنیم
ایمیل:    سایت:
در جواب آن وب گراشی  >29 ارديبهشت 1390 - 01:25:51
بله این عکس پدر بزرگ همه ی شما ها است .
محمد خواجه پور >28 ارديبهشت 1390 - 22:46:31
گذاشتن این عکس معنی خاصی دارد؟
صحبت نو :عکاس ما انجا نبوده .تلفنی خبر دادند .عکسی اگر لطف کنید ممنون می شویم
ایمیل: gerash@gmail.com   سایت: gerash.wordpress.com
اگر چند سال قبل فرماندار قبلی این کار انجام داده بود .... .در حال مبارک باشد بر اهالی ارد واین را گفته باشیم حساب شما از نماینده جدا است . ما با شما هستیم و شما هم مطمئنا دلتان با مردم لارستان است .

بانوشتن اینجوری که نه ازسر دلسوزی که بوی داشتن کینه ازگراش می دهد ببینم به کجاها میرسیدهمیشه درپست های خبری صداقت داشته باشیداغراض شخصی رودخالت ندیدتجربه ثابت کرده وبلاگ هایی که اینجور پیش رفتنن بیشتر از6ماه دوام نیاوردن.ودرپایان ،بزرگی که به قلمرووسرزمین نیست.هرمنطقه ای که مردمان بزرگ و امکانات بزرگ وپیشرفته داشته باشد بزرگ است .بزرگی به قلمرو مربوط به زمان نادر وامثال نادر بود.ماامیدوار به ارتقای لارستان هستیم مردمان لارمردمان بزرگی هستند امافعلا لارازبعضی ازافرادخودش داره ضربه میخوره.

بي‌ثباتي مديريت فارس به اين استان صدمه زده است

بي‌ثباتي مديريت فارس به اين استان صدمه زده است. نماينده شيراز در مجلس شوراي اسلامي گفت: مديران فارس با جزئي‌ترين اصطلاحات بودجه آشنايي ندارند و به دليل بي‌ثباتي مديريت در فارس شاهد ضربه خوردن به اين استان هستيم.
جعفر قادري عصر يكشنبه در جمع خبرنگاران در شيراز اظهار داشت: در سال گذشته به دليل ارتباطات ناكافي مديران با نمايندگان مردم و درگيري آنان با مسائل جزئي استان، بودجه لازم به فارس تعلق نگرفت.
وي در بخش ديگري از سخنان خود در مورد نرخ بيكاري در استان فارس خاطرنشان كرد: آمار بيكاري در كشور 5، 14 درصد بوده و اين نرخ بيكاري در استان فارس 23 درصد است كه اين آمار و ارقام به صورت مستند در مركز آمار ايران موجود هست.

ادامه نوشته

پیگیری شبانه روزی شدن درمانگاه بنارویه به روایت اسناد

http://sohbatenow.ir/news.php?id=1782

پيگيري >24 ارديبهشت 1390 - 08:12:55
هشتم اردیبهشت‌ ماه درمانگاه و زایشگاه شبانه‌روزی بنارویه با حضور مردم و مسئولین افتتاح شد. به درخواست شهروندان بنارویه و علاقه‌مندان علی‌اصغر حسنی در این شهر مکاتبات انجام شده برای راه‌اندازی این مرکز درمانی منتشر می‌شود. با توجه به حضور نماینده لارستان، خنج و گراش در کمیسیون بهداشت و درمان، مکاتبات انجام شده تاثیر به سزایی در تسریع راه‌اندازی داشته است. مکاتبات انجام شده به ترتیب زمانی در اختیار شما قرار می‌گیرد: جهت مشاهده كليه مكاتبات كه از سال 88صورت پذيزفته است به سايت حسني نيوز مراجعه نماييد .(اميد وارم شهامت تاييد را داشته باشيد )
ایمیل:    سایت:
بدون نام >23 ارديبهشت 1390 - 21:34:21
زرشک. این همون نامه ایه که میگفتین بانشون دادنش نشون میدیم نامه نگاری یعنی چی.کارحسنی هم درسته بابا.نظرات مخالف روهم نشون بدین
صحبت نو :این ها نامه هایی است کهگوی پاسخ گرفته .و نتیجه داده .افراد دیگر هم می توانند نامه های خود را با پاسخ های گرفته شده ارائه کنند .اینکه کسی بگوید  نامه نوشته ام کافی نیست .مثلا یکی گفته بود دو تا امبولانس گرفته ام .گفته بودند برای کجا ؟گفته بود برای کورده بود یا براک .ما گفتیم شبکه نوشته برای دهکویه هم بوده .حالا ببینیم کدام یک درست در می آید سخن ما یا مدعی .خلاصه یکی از این دو سخن زرشک است .
ایمیل:    سایت:

mygerash

معاون فرمانداری گراش کی معرفی می شود؟ مردم در انتظار معرفی معاون فرماندار - 7 نظر

نویسنده: مجیدمحبی
پنجشنبه 22 اردیبهشت1390 ساعت: 14:16
زمزمه هایی مبنی بررفتن احمدزاده وآمدن استانداریزد شنیده می شود فعلا که درگیرعزل ونصب های مرکزاستان هستند ازفرمانداریش گرفته تابخشداریهای شهرستان شیراز امیدمون به استانداربعدیه .به خاطرهمین عزل ونصب های بی جا وباندبازی استان فارس ضربه سختی خورده .
متاسفانه استان فارس در طول این مدت یک ساله عقب گرد داشته است. امیدواریم با انتصاب استاندار جدید وضعیت شهرستان های هم به روند مناسب تری راه پیدا کند.
نویسنده: برکناری چها فرماندار
پنجشنبه 22 اردیبهشت1390 ساعت: 23:0
http://www.rokninews.com/fars/other-cities/3688-1390-02-21-14-48-20.html
معمولا اگه نظرات یکی نباشه برکنار می شوند حتی اگر فرماندار توانا باشند. در سال های اخیر به این چیزا عادت کردیم.
نویسنده: خنده داره
پنجشنبه 22 اردیبهشت1390 ساعت: 23:1
http://www.rokninews.com/fars/provincial-news/3330-1390-02-18-05-22-47.html
چند وقت قبل هم یکی از فرماندارهای خوش خدمت همین کار را برای استاندار محترم فارس انجام داده بود. برای ماندن باید خوش خدمتی کرد
نویسنده: خنده داره
پنجشنبه 22 اردیبهشت1390 ساعت: 23:2
http://www.rokninews.com/fars/other-cities/3749-1390-02-22-09-19-15.html
این چیزها توی خط شهدا نبوده اما بعضی ها با اسم شهید به میدان می روند و اعمال شهادت و ایثار را فراموش میکنند
نویسنده: واکنش صریح و تند امام جمعه لامرد به برکن
شنبه 24 اردیبهشت1390 ساعت: 9:4
امام جمعه محترم لامرد در مورد عزل فرماندار در خطبه های نماز جمعه واکنش نشان داد.
خدا را شکر که فرماندار شیراز عزل شد.
جریان انحرافی در فارس نیرو های استانداری را به سمت بخشدار و فرماندار در شهرستان های فارس منصوب می کند تا قدرت از دست رفته خود بازگرداند.مردم باید مواظب این حرکات پلید باشند.
برکنار کردن آن هم به این شیوه یکی از برنامه های خود نمایی جریان انحرافی در کشور است.کاری ندارند طرف سابقه داشته باشه یا نه یکی از دریا میاد . یکی از هوا میاد . یکی از جنگل . یک از پشت کوه . معلوم نیست سرنوشت به کجا ختم می شود.
نویسنده: سفیر جوان
شنبه 24 اردیبهشت1390 ساعت: 9:33
چرا با گذشت یک سال از تاسیس فرمانداری ما برای انتخاب یک معاون دچار مشکل هستیم. یا به کسی اعتماد نداریم یا از حضور شخصی قدرتمندتر از خود میترسیم. اشخاص مختلف و شایسته بومی برای تصدی این پست است عدم تمایل فرماندار محترم گراش از انتخاب معاون چیست؟ آیا تا به حال فرمانداری برای رفع مشکلات مردم از استانداری فارس چیزی خواستار شدند؟ حلقه به گوش استاندار بودن یک مساله و مساله مهمتر از ان این است که فرماندار در مقابل مردم هم مسئول است و باید به وظایف خود عمل کند.
باید واقع بینانه به مساله نگاه کنیم و بدانیم سهم ما از اینکه توانستیم مشکلات مردم را حل کنیم چقدر بوده است؟
بنده میدانیم که تاسیس 33 اداره یک شعار تو خالی است و میدانم که اکثر این ادارات از وزارت خانه مربوطه کلید مجوز را گرفتند یعنی ما در گراش اداراتی نداشتیم که حالا شده 33 تا ؟ اداره ثبت، گردشگری و ارشاد چرا رئیس ندارد ؟ آقایانی که شعار 33 اداره را سر می دهند چرا این ادارات بدون رئیس جز آمار شما قرار گرفته است؟ مگر ما برای اداره صنایع دستی و گردشگری نیروی لیسانس تاریخ نداشتیم چرا برای جذب آن در گراش میئولین به توافق نرسیدند تا ما شاهد حضور غیر بومی باشیم ؟
حرف های زیادی دارم که در صورت لزوم آنها را مینویسم هر چند که کسی نبیند و نشنود

یه ضرب المثل ساده

میگن وقتی شخصی خوابیده باشد می توان آن را بیدار کرد اما وقتی شخصی خودش را به خواب بزند بیدار کردنش سخته
مم
نویسنده: واکنش صریح و تند امام جمعه لامرد به برکن
شنبه 24 اردیبهشت1390 ساعت: 9:4
امام جمعه محترم لامرد در مورد عزل فرماندار در خطبه های نماز جمعه واکنش نشان داد.
خدا را شکر که فرماندار شیراز عزل شد.
جریان انحرافی در فارس نیرو های استانداری را به سمت بخشدار و فرماندار در شهرستان های فارس منصوب می کند تا قدرت از دست رفته خود بازگرداند.مردم باید مواظب این حرکات پلید باشند.
برکنار کردن آن هم به این شیوه یکی از برنامه های خود نمایی جریان انحرافی در کشور است.کاری ندارند طرف سابقه داشته باشه یا نه یکی از دریا میاد . یکی از هوا میاد . یکی از جنگل . یک از پشت کوه . معلوم نیست سرنوشت به کجا ختم می شود.
وب سایت
نویسنده: سفیر جوان
دوشنبه 26 اردیبهشت1390 ساعت: 8:30
سوالات دیگری از فرماندار محترم گراش دارم که منتظر هستم در یک جلسه پرسش و پاسخ از ایشان سوال کنم.
مثلا حضور جوانان گراش از طرف ایشان در مراسم معاوفه معاون فرمانداری لامرد.
ادارات ارشاد/ثبت اسناد/و گردشگری چرا افتتاح نشدند در صورتی که مصوبه ایجاد ادارات چند وقت قبل اومده

محوطه دبيرستان پسرانه بنارويه سنگلاخ است

دست اندرکاران صحبت نو ضمن انتشار این خبر بدون عکس، همت نداشته اند که برای انعکاس این خبر و اهتمام به تاثیرگذاری در بازتاب این مشکل به دبیرستان مذکور در چند قدمی لار بشتابند و عکسی نیز تهیه کنند! آن هم با ادعای 130 خبرنگار!!

جالبه ها! بعد میگن بنارویه ازآن ماست!!! به این نزدیکی نرفتن یه عکس بگیرین!!!!صحبت نو :خبر را فرهنگیان بنارویه که منتشر کننده صحبت نو در بنارویه هستند گرفته اند .ماهم این خبر را بدون عکس گذاشتیم تا این دوستان که زحمت خبر نگاری را متحمل می شوند .زحمت عکاسی را اضافه کنند .برای شما احتمالا جای تاسف است اگر بدانید زحمت خبر نگاری همه بخش ها را مردم همان منطقه می کشند و تا این لحظه تعداد خبرنگاران ما از 130 گذشته است.

پرشهرستان ترین استان کشور!

با اضافه شدن دو شهرستان کوار و خرامه در استان فارس، تعداد شهرستانها به 29 رسید.

فارس بیچاره!

لغو همزمان حکم چهار فرماندار فارس توسط استاندار

اعتراض استانداران به استاندار خودجوش فارس


arbab1 >30 ارديبهشت 1390 - 11:29:46
سلام اینا که میدونن میخوان برن پس چرا اولش همی چیز رو تکذیب میکنن اون از وزیر کشور که افزایش تعداد نماینده ها روتکذیب کرد بعد استانداری خبر برکناری فرماندار شیرازرو در پایان استاندار خبر رفتنش رو آخه اینا چرا اینجورین؟

مسئولان شرايط سرمايه‌گذاري را در جنوب فارس فراهم كنند

خبرگزاري فارس: نماينده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شوراي اسلامي گفت: مسئولان شرايط سرمايه‌گذاري را در جنوب استان فارس فراهم كنند.

larvote: امیدواریم به جای اینکه سرمایه مردم جنوب فارس در کشورهای عربی ساماندهی شه و سالها دور از خانه و خانواده باشن این امکان بوجود بیاد که سرمایه گذاری در موطن اصلی حاصل بشه و این میسر نیست مگر با آماده سازی زیرساختها و امکان سرمایه گذاری مطمئن از طرف دولتمردان.

4 شهر جنوبی فارس: بودجه رسانی به جنوب یا از جیب مردم برداشتن!

......ساخت 46 مدرسه از 48 مدرسه موجود در شهر گراش که توسط خیرین محلی ساخته شده است را.........


آخه خیلی برای استان و دولت زشته که همه اش بدست خیرین باشه ولی بودجه مناسبی برای جنوب خرج نشه

مديران كم‌كار به لارستان معرفي نشوند

نماينده لارستان، خنج و گراش در مجلس:

خبرگزاري فارس: نماينده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شوراي اسلامي گفت: شهرستان‌هاي لارستان، خنج و گراش نبايد مورد بي‌توجهي قرار گيرند و براي آنها مديران كم‌كار معرفي ‌شوند.

کامنتهای وبلاگ نماینده  20.2.90  

دیدار علی اصغر حسنی با اهالی حوزه انتخابیه در بنارویه - 10 نظر

نویسنده: خبر مجلس
سه شنبه 20 اردیبهشت1390 ساعت: 10:19
http://icana.ir/SearchPage.aspx
نویسنده: سفیر جوان
سه شنبه 20 اردیبهشت1390 ساعت: 10:58
لامردی ها زرنگ تر از ما(لار و گراش ) (لارستان ) هستند ما داریم سر یک بحث نچندان مهم وقت خدمت رسانی به مردم را هدر می دهیم اما لامردی ها از این وقت استفاده میکنند. یکی از نمایندگان شیراز لامردی است(جناب قادری) / معاون استاندار فارس (لامردی است )مرحوم حیاتی هم (لامردی ) آقای جعفری(فرماندارمحترم) که قصد حضور در مجلس نهم را دارد (لامردی ) و عضو مجلس خبرگان هم (لامردی ) حالا این پنج مهره کاشته شده همه در تلاش ارتقا و رشد لامرد هستند تازه برنامه بعدی که داشتند سر این بود که آقای علیزاده هم از حوزه انتخابیه لارستان کاندیدا شود. و همچنین مهره سازی
حالا ما چه کار میکنیم یعنی یک لاری با سوار نیست که شبکه بهداشت لار را هدایت کند؟
صحبت نو که امروز دارد از علیزاده حمایت میکند به دلیل خدمات ایشان به شبکه نیست بلکه در تقابل با نماینده است و تقابل با نماینده در جهت رفع مشکلات مردم نیست بلکه دیدگاه سیاسی خود و اهداف خود را در مورد دولت و مسئولین اصولگرا را مورد فشار قرار داده اند . قصد حمایت از خدمات نماینده را ندارم اما سوال از صحبت نو و حامیان این سایت: شما که انتقاد می کنید (صحبت نو ) تا به حال پیشنهادی هم داده اید که مشکلات مردم بهتر حل شود؟ شما که نمیتوانید کوچک ترین مشکل از مشکلات مردم را حل کنید چرا امروز فضا برای خدمت گذاران را سیاه کردید؟ صحبت با دیگر دوستانم
مگر همین صحبت نو نبود که از تغییر مدیریت در جهاد کشاورزی شکایت داشت و علیه نماینده فضای سیاسی و غیر عادی درست می کرد چه شده است که امروز مسئول جهاد کشاورزی جایزه طرح خدمت رسانی شهید رجایی می گیرد
و ده ها جا از ایشان تجلیل میشود.
بگذارید منطقی باشیم به جای اجازه دادن به چند نفر سود جو مانند صحبت نو تعامل را با نماینده و دیگر مسئولین حفظ کنیم.
مدیریت آموزش و پرورش چند سال دیگه باید به دست یک نفر هدایت شود چرا نباید افراد دیگری از لارستان بزرگ هدایتگر این ارگان مهم باشند در صورتی که شکایت ها زیاد است؟

این نوشته نظر شخصی خودم است
نویسنده: سفیر جوان
سه شنبه 20 اردیبهشت1390 ساعت: 11:33
ظرفیت های در لارستان وجود دارد که به خاطر بی مسئولتی برخی افراد از دست می رود و اینده به ما خواهند گفت که در گذشته چه کردیم.
چرا مسئولین لارستان طرح استان شدن لارستان را از کانال آقای حسنی نماینده محترم مردم لارستان در مجلس دنبال نمیکنند؟
آقای حسنی که خود نمیتواند بدون طرح و درخواست مسئولین لارستان طرح استان شدن لارستان را دنبال کند.
برخی از تفکرات غلط در لارستان فرصت ها را می سوزاند و این به نفع مردم محروم منطقه نیست.
اما اشاره ای به دلسوز محترم لار جناب رحیمی نژاد کنم
ایشان برای انتخابات آینده مجلس در تلاش به دست گرفتن قدرت هستند اما از انجایی که مردم شهر لار به افراد دیگری نظر دارند ایشان سعی میکند در فضای مجازی خود را فردی دلسوز و کاری برای مردم لارستان معرفی کند. ایشان میداند که راه پیشرفت خودش از نماینده بروجرد میگذرد . برای اینکه نماینده بروجرد که امروز به یک شخصیت بین المللی تبدیل شده هیچ وقت نمی آید از حوزه انتخابیه لارستان کاندیدا شود از همانرو شخصی که به ایشان نزدیکی بیشتری داشته باشد شانس بیشتری برای حمایت از طرف مردم پیدا میکند و اقای رحیمی نژاد از این افراد است که دست به کار شده تا از حمایت جناب بروجردی در انتخابات آینده بی بهره نماند.
وگرنه شخص بروجردی هم برایشان مهم نیست
کمی دقت می خواهد که پی ببریم ایشان درصدد به دست گرفتن قدرت هستند وگرنه دلسوز مردم نیستند چرا اگر بودند این همه بر علیه مسئولین نظام سیاه نمایی نمی کرد (نظر شخصی من اینکه سیاه نمایی برعلیه همدیگه از هیچ شخصی پذیرفته نیست چه مسئول باشد و چه غیر مسئول)
منصور محتاجی فرماندار محترم سابق لارستان وقتی شنید که فوق لیسانس ها قراره مجلس نهم را هدایت کنند به بروجردی نامه نوشت و از ایشان دعوت نمود و اگر قرار بود لیسانس ها بروند مجلس این دعوت نامه صورت نمیگرفت.
نویسنده: راوی
سه شنبه 20 اردیبهشت1390 ساعت: 12:40
راوی اخبار
نویسنده: ایلنا
سه شنبه 20 اردیبهشت1390 ساعت: 12:48
ایلنا
نویسنده: یزد فردا
سه شنبه 20 اردیبهشت1390 ساعت: 12:50
یزد فردا
نویسنده: حرف حساب
سه شنبه 20 اردیبهشت1390 ساعت: 14:17
لامردیها زرنگ نیستند شما کم کاری می کنید عکسی که حسنی با نماینده جهرم در پاسی از شب گرفته!!!!!!فکر می کنید نماینده جهرم برای چه آمده.جز خیانت به لارستان .اینکه این مطلب را متوجه نمی شوید و یا عمدا حسنی این کارها را می کند به خدا می سپاریم .در ضمن نیازی به طرح مردم نیست علم و ادم می دانند که لارستان باید استان شود اینکه حسنی عمدا پیگیری نمی کند و یا کارشکنی میکند بحث دیگری است کمی واقع بین باشید شماتسویه حسابهای شخصی خویش را با تمام مردم لارستان تسویه می کنید عقه ها حقارتها و ......چرا حسنی در مورد استان شدن لارستان و دانشگاه علوم پزشکی لارستان کارشکنی کرده !!!!!این عملکرد مایه خجالت هر انسان آزاده ای است و شما بهتر می دانید امیدوارم همین استدلالات در پل صراط هم برای شما رهگشا باشد!!!!!!!خیانت به یک ملت که شاخ و دم ندارد همگان می دانند حال شما چرا چشمان خود را بسته اید و زشت تر اینکه فکر می کنید شیعه هستید کاش کتب استاد مطهری و ....را می خواندید تا بدانید جایگاه شما چگونه است.یک سال فرصت باقی است برای استان شدن لارستان و دانشگاه علوم پزشکی لارستان اقدام کنید تا شاید باری از گناهانتان کم شود اینکه نماینده قبلی کار نکرده ما هم ناراضی هستیم .فرصت کم است برای آخرت خود و احقاق حق مردم لارستان بزرگ تلاش کنید و برای خود هیزم نخرید شما اگر اهل کار هستید به این و آن کار نداشتید مستدلاتن رو کنید اگر منطقی باشد مردم می پذیرند دروغ فرافکنی و ....بی ارزش است .به خدایتان می سپاریم و حسابمان باشد برای روز محشر.
نویسنده: من
سه شنبه 20 اردیبهشت1390 ساعت: 15:11
این عکس بهترین سند برای بی اعتنایی به حسنی در بنارویه است .جمعا هفت نفر حاضر شدا اند با حسنی عکس بگیرند
درست دقت کنید بهتره .
صحبت نو هم یک عکس از رئیس شبکه لار انداخته بود و می گفت مردم بنارویه از اقدامات علیزاده تشکر کردند در صورتی که لوح تقدیر به چند نفر داده شد
نویسنده: خدمتی
سه شنبه 20 اردیبهشت1390 ساعت: 15:58
و اخرین نفری که تا حالا اعلام کاندیداتوری کرده سید عبدالله نمازی و رحیمی نزادان و دکتر بیزن و دکتر جعفر بور ئو دکتر زاهدی است.است.
نویسنده: سفیر جوان
سه شنبه 20 اردیبهشت1390 ساعت: 17:54
جوابی به حرف حساب
بحثی در مورد استان شدن لارستان مطرح نشده است که کارشکنی بشود
2 نماینده جهرم به دعوت از هالی بنارویه آمده است. نمیدانم شما چه مشکلی دارید دعوت از مسئولین مگه چه مضراتی برای شما دارد انهم در مراسم افتتاح یک درمانگاه که از یک عضو کمیسیون بهداشت دعوت شده
تنگ نظری شما باعث می شود ما نتوانیم منطقی صحبت کنیم
شما می گویید کارشکنی اما مستنداتی ندارید
ما میگوییم شما در مورد خیلی از کار های نماینده کارشکنی کرده اید و مستنداد هم داریم (درب دفتر نماینده باز است می توانید مستندات ما را ببینید )
چرا فکر میکنید برای استان شدن لارستان فقط آقای حسنی کم کاری انجام داده است؟
کسانی که با کارشکنی به مردم گراش توهین کردند و خواسته به حق مردم را نادیده می گرفتند شیعه نبودند ؟ کتاب شهید مطهری را نخوانده بودند ؟
این چه حرفی است که شما میزنید کارشکنی کجا بود؟ اگه اخرتی است پس باید برای حرف شما هم باشد و نه تنها برای ما
نویسنده: حرف حساب
چهارشنبه 21 اردیبهشت1390 ساعت: 7:50
بنا به گفته دوستان نامه ای که قبل از شهرستان شدن گراش به حسنی نوشته شده و از او دعوت شده که در جمع جوانان تشکل لارستان بیدار به سووالها و درخواست های مردم پاسخ دهد و فقط سه سال پیش گفته شده که اقدامات زیادی انجام شده و به زودی پاسخ می دهیم از آن موقع تا حالا چشم به دریم و به قول داده شده عمل نشده!!!!!از این محکم تر .اگر دوستان صلاح بدانند نامه رو می شود پس ببینید همه راههای مسالمت امیز انجام شده البته یا شما قبلا حضور نداشته اید یا از خیلی وقایع بی خبرید.اگر فرصت شد برای شنیدن استدلالاتتان می آییم
اگر این اقدام صورت میگرفت که خیلی خوب بود. فرق انتقاد و تخریب در این است که انتقاد باعث پیشرفت میشود و تخریب باعث عقب گرد می شود.

نویسنده: حرف حساب
چهارشنبه 21 اردیبهشت1390 ساعت: 13:6
در مورد استان شدن لارستان و تاسیس دانشگاه علوم پزشکی نامه نگاری و کارها را با جدیت انجام دهید این درخواست است منتظر اقدامات می مانیم.موارد دیگر در خواست را هم به شما اعلام می کنیم در مورد دانشگاه اقای حسنی عضو کمیسیون بهداشت و درمان است به راحتی می تواند کار کند .این هم ایمیل که اقداماتتان را اغلام کنید بدانیم (ایمیل را برای خودتان فرستادم لطفا حذف کنید)-تاسیس دانشگاه تربیت معلم را هم به درخواست ها اضافه کنید می خواهم راستگویی شما را بیازمایم تا منبعد محکمتر ......البته ببخشید تا چیزی واقعا برایم ثابت نشود باور نمی کنم .
با سلام خدمت شما
زمینه هر چیزی برای پیگیری درخواست است. باید اول درخواست کتبی باشد که ما بتوانیم نامه نگاری های ان را انجام دهیم. مثلا ما مکاتبه تاسیس ثبت احوال بنارویه را به درخواست بخشدار و شورای اسلامی شهر انجام داده ایم و نتیجه این درخواست که مستندات آن را داریم تاسیس این اداره در بخش بنارویه بود.
برای استان شدن یک درخواست کتبی ساده نیاز ما نیست بلکه آقای فرماندار و معتمدین و افراد شورای اسلامی شهرستان باید کمیته پیگیری تشکیل بدهند و آقای حسنی به عنوان نماینده همکاری های لازم را انجام می دهند. برای ارتقا باید کمیته پیگیری تشکیل بشود و متشکل از مسئولین و مردم.
صحبت نو یا همان تشکل بیدار لارستان به جای ایجاد تفرقه می توانند مدیریت این کار را برعهده بگیرند. البته شاید آنها بگویند این کار در حالا انجام است. که ما جواب میدهیم شما از لحاظ قانونی هم درجایگاهی نیستید که بخواهید این کار را پیگیری کنید حتما باید مسئولین مشارکت داشته باشند و با این کاری که اینها دارند انجام می دهند تنها بین مسئولین فاصله ایجاد می کنند و این به نفع نیست.


نویسنده: حرف حساب
پنجشنبه 22 اردیبهشت1390 ساعت: 8:36
جواب شما اصلا منطقی نیست .اقای حسنی در صحبت هایش گفته ما مجوز دانشکده پزشکی و ......چند ده مورد را برای لارستان گرفته ایم!!!!! لطفا کسانی که درخواست به ایشان داده اند را مکتوب با نامه هایشان ایمیل کنید.بهانه برای چه.نماینده که می گوید نیاز های مردم را می دانیم و پیگیری می کنیم!!!!آیا مردم اوز درخواست داده بودند جزو گراش باشند یا مردم بیرم!!!!!!آیا سابقه اوز و درخواست آنان برای شهرستان شدن را نداشتیم و نمی دانستیم یا چشم خود را بسته بودیم.اگر به دور از تعصب و واقع گرا باشید خیلی از مسائل حل می شود البته وجدانتان برای حسابرسی خودتان کافی است
مثلا همین بحث دانشکده که باید بگم مکاتبات زیادی در این خصوص صورت گرفته است. اوز و بیرم هم طرح کارشناسان بود نه مردم گراش.
مثلا ما با کمک رئیس منابع طبیعی لارستان توانستیم برای تکمیل طرح های آبخیزداری چند مصوبه را اجرایی کنیم
همه اینها با درخواست مسئولین مربوطه بوده
مثلا رئیس آموزش و پرورش لارستان نمیتواند در مورد ایجاد مدارس شاهد در مقاطع مختلف و مدارس شبانه روزی مکاتبه کند تا ما پیگیری کنیم ؟
همه چیز برمیگردد به مکاتبات مدیران. برخی مدیران در لارستان کاملا بی توجه هستند و درخواست های خود را مطرح نمیکنند.
مثلا بحث فرودگاه(سفر های سوریه .....) ما چندین مکاتبه داشته ایم اما اقای انصاری فرد اسمی آز نماینده نمی برند .
مثلا ما چند وقت قبل از عدم پیگیری مشکلات مرکز علمی کاربردی لارستان در روزنامه ها و سایت ها شکایت کرده بودیم (ارشیو این وبلاگ ببینید) خوشبختانه امروز شاهد چند جلسه در این رابطه با بررسی مشکلات این مرکز بودیم
دقت نظر مسئول محترم این مدیریت و مکاتبه و همکاری با دفتر نماینده باعث شد جلساتی با تسریع در خصوص حل این مساله گرفته شود
نویسنده: خبر مجلس . سرمایه گذاری در لارستان
پنجشنبه 22 اردیبهشت1390 ساعت: 9:26
http://icana.ir/NewsPage.aspx?NewsID=163045
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
حسنی نماینده مردم لارستان،خنج و گراش:مسئولین شرایط سرمایه گذاری در لارستان را فراهم کنند - 2 نظر


نویسنده: لارستان بزرگ
سه شنبه 20 اردیبهشت1390 ساعت: 9:51
سلام...دوست دارم توجیح شما را درباره اخراج رئیس شبکه بهداشت لار اقای علیزاده توسط اقای حسنی را بشنوم؟
نویسنده: سفیر جوان
سه شنبه 20 اردیبهشت1390 ساعت: 10:37
با سلام خدمت لارستان بزرگ

من نظر شخصی خودم را می نویسم
عدم تعامل رئیس شبکه با نماینده در مورد رفع مشکلات مردم
قبلا هم گفتم
مثلا مجوز بیمارستان جویم با همکاری و پیگیری نماینده مردم گرفته شده است اما در مراسم افتتاح همه حتی کسانی که بی مورد بوده است حضور دارند اما از نماینده مردم دعوت نمیشود
رئیس شبکه باید به دنبال رفع مشکلات مردم باشد نه کار های سیاسی
چرا آمبولانس بنارویه که با کمک علی اصغر حسنی اختصاص داده شده - ایشان در جمع اهالی بنارویه این عمل را کار شبکه می دانند
بیشترین مکاتبات از شهر های دیگه در زمینه بهداشت و درمان با نماینده لارستان صورت می گیرد اما رئیس شبکه لارستان با عدم تعامل خود زمینه کار و تلاش را به ضعف تبدیل می کند

البته میتوانید از رئیس دانشگاه علوم پزشکی در مورد اس ام اس های رئیس شبکه لارستان بپرسید
تازگی هم با صحبت نو برعلیه نماینده همصدا شده است.
نویسنده: جویمی
شنبه 24 اردیبهشت1390 ساعت: 8:50
صحبت نو چند نامه بدون شماره و تاریخ از رئیس شبکه بهداشت و درمان لار انداخته مبنی بر پیگیری شبانه روزی کردن بیمارستان بنارویه و جویم ؟

نویسنده: سفیر جوان
شنبه 24 اردیبهشت1390 ساعت: 12:18
اگر تعامل بین برخی از مسئولین لار که بومی هستند با نماینده بود شاهد تلاش بیشتری در جهت رفع مشکلات مردم بودیم. اخیرا از طرف نماینده برای بازسازی مدارس در لطیفی و روستای علی اباد زاهد محمود پیگیری شده است که مدیر کل محترم نوسازی مدارس اینچنین گفته:
برای بازسازی مدارس در روستاهای مذکور با توجه به کمبود شدید اعتبارات تخصیصی تنها با اولویت های اول و دوم آموزش و پرورش منطقه لارستان قابل اجرا خواهد بود
حالا منظور اینست که اگر تعامل بین این ارگان بود فکر میکنید این اعتبار به باد می رفت؟.
مردم روستا ها چه گناهی دارند که نماینده براشون پیگیری کند اما اداره مربوطه در شهرستان بی توجهی؟ و این باعث شود که مشکلات مردم حل نشود.
مردم لطیفی خواسته خود را از چه کانالی باید پیگیری کنند؟
نویسنده: فداغ
شنبه 24 اردیبهشت1390 ساعت: 12:25
بعد از 35 سال برای اولین بار نماینده ما در مجلس شورای اسلامی اسم فداغ به زبان می آورند و از حق ما در مجلس دفاع می کنند که باید به ایشان خسته نباشد عرض کرد و از نمایندگان قبلی پرسید آیا گراش و روستا های آن را می شناسید و میدانید از توابع شهرستان لار بوده اند ؟ و چه کار کردید برایشان ؟
نویسنده: larvote
شنبه 24 اردیبهشت1390 ساعت: 13:2
همین اختلافها بین بزرگان باعث میشه روستاها به حاشیه کشیده بشن و امکانات کمتری نصیب جنوب فارس شه. بایست مثل احمدی نژاد و لاریجانی در یک دیدار خصوصی مسائل بین مقامات حل و فصل شه تا مردم و منطقه ضرری نبینه
نویسنده: سفیر جوان
شنبه 24 اردیبهشت1390 ساعت: 13:10
خبر انتشار شده از سایت مجلس: دانشگاه آزاد اسلامی خنج مستقل می شود
نویسنده: مرادی
یکشنبه 25 اردیبهشت1390 ساعت: 1:4
هفته گذشته جلسه ای به دعوت شورای شهر لار و مشخصا اقای ابوطالب رویینا فرماندار دوره اصلاحات شهر ستان خنج و با حضور و دعوت گزینشی از یک سری افراد تقریبا همفکر شورا در محل شورا لار تشکیل میشود و حضار از بین خود چند نفر را بعنوان نماینده و مسیول پیگیری دعوت از بروجردی برای کاندیداتوری انتخاب میشوند در این جلسه اقای سید اکبر موسوی که طی این مدت موج سواری خوبی را نموده و عده ی زیادی هم بپاس زحماتش کادو های قابل توجهی برایش برده بودند موفق میشود از بین حضار که حدود 70- 80 نفر بوده اند فقط یک رای بدست می اورد و از اخر نفر اول میشود. میخواستم بگویم واقعا لاری ها خیلی بی انصافند که به این یارو رای ندادند. حیف زحمت
نویسنده: موسوی
یکشنبه 25 اردیبهشت1390 ساعت: 13:12
درخواست نماینده مردم در مجلس از وزیر جهاد کشاورزی
نویسنده: خبر مجلس
دوشنبه 26 اردیبهشت1390 ساعت: 8:20
این خبر در سایت مجلس شورای اسلامی منتشر شد
م

دیدگاه صحبت نو در پاسخ به خوانندگان آن 20.2.90

بدون نام >20 ارديبهشت 1390 - 15:22:31
اسناد بدخواهان رو منتشر کنید
صحبت نو:در موقعیت مناسب .همینقدر بدانید آخرین نفس هایشان را می کشند  .دلیل لگد پرانی شان  هم جان کندن شان است

بدون نام >19 ارديبهشت 1390 - 14:02:03
اگر حسنی میخواست برای ارتقا بخشها تلاش کند هیچ وقت کاری نمی کرد که اوز و بیرم زیر نظر گراش آید . بنابراین بدانید چون حسنی فهمید تیرش به یک  سنگ خورده حالا دایه بهتر از مادر شده و میگوید من میخواهم اوز را شهرستان کنم . باز شما مردم غیور اوز باید به حسنی بگویید مگر تو نبودی که نامه ای به .... نوشتی که نباید منطقه سنی نشین اوز ارتقا یابد مگر تو نبودی که نوشتی چون گراش ....شهرستان شود . پس فریب مکر و حیله حسنی را نخورید
صحبت نو :همه این استدلا ل های درست یک طرف سر و ته گرفتن قیف از سوی حسنی یک طرف .برای شهرستان شدن اول باید استانداری نظر بده بعد وزارت کشور .در ثانی جریان شهرستان شدن را که توی میکروفن مجلس مطرح نمی کنند .پشت میز کارشناسی مطرح می کنند .

اظهارات فرماندار شهرستان جدید خرامه

شهرستان خرامه که هنوز نام آن در سایت استانداری فارس وارد نشده

وحدت عقب ماندگي خرامه را جبران مي‌كند

نفهم، فاشیست، بی چشم و رو، لجن پراکن: صحبت نو آقای نماینده یا صحبت جدید صحبت نو؟

بازنگری کنشها و واکنشهای رخ داده طی سالهای اخیر بین لار و گراش حاکی از کوتاهی طرفین برای پیشرفت منطقه جنوب فارس هست. آیا این درست هست که مردم جور این بازیهای سیاسی صحبت نو را بکشند؟ آیا درست هست که صحبت نو کوتاهی خود را نپذیرد و توپ را به میدان مقابل پرت کند؟ 

شهروند >17 ارديبهشت 1390 - 09:58:44
...واقعآ در شهرمان لار افرادی هستند که به اختلافات بین لارو گراش دامن میزنند.با این قبیل اعمال به هیج جا نمیرسیم. در این اوضاع بهترین چیز توسعه.افزایش امکانات.اقدامات زیر بنایی.وغیره است. کمی شهرستانهای هم جوار مانند لامرد را بنگرید چه قدر از لحاظ اقنصادی پیشرفت کرده است .

يك گراشي >18 ارديبهشت 1390 - 16:25:29
از قديم گفتن هرچي عوض داره گله نداره.ووقتي عده اي تو لار هر توهين و تهمت و بي احترامي كه دلشون ميخواست به آقاي حسني ميكنن خوب و نشريه محترم صحبت نو هم مستقيم و غير مستقيم حمايت ميكنه طبيعيه كه آقاي حسني هم مقابله به مثل كنن.من حرفاي آقاي حسني رو تاييد نميكنم چون به نظرم كار درستي نكردن ولي شما هم انصاف داشته باشد. آخه دشمني با نماينده و مردم گراش تا كجا؟واقعا مي ارزه كه واسه رسيدن به نمايندگي آدم اخلاق اجتماعي رو زير پا بزاره.ميدونم اين نظر هم مثل بقيه نظرهاي مخالف تاييد نيكنيد ولي گفتم امتحنش ضرري نداره. دوستان يادتون باشه كه با اين رويه تفرقه ها به اتحاد تبديل نميشه كه عامل پيشرفت منطقه بشه.
ایمیل:    سایت:

گزافه گویی، طرفدار جمع کردن یا تلاش برای رفع محرومیت؟

صحبت نو منتشر شد

شماره جدید صحبت نو شامگاه پنج شنبه 15 اردی بهشت منتشر شد .

ادامه نوشته

فراخبر در صحبت نو!

تکمیلی :استان جدیدی تشکیل نمی شود



بدون نام >16 ارديبهشت 1390 - 16:10:24
این نوع خبر نویسی شایسته صحبت نو نیست. خبر نه سر دارد و نه ته.
صحبت نو : سپاس از دقت شما .به قصد انتشار نوشته نشده .فرا خبر بخوانید
ایمیل:    سایت:
خرابشم >16 ارديبهشت 1390 - 15:18:51
اگه خودتون تحقیق کنید.این جاهد خیلی عجوله.حوصله نداره بگرده و تکمیل کنه.
صحبت نو :این خبر را هم اقای جاهد فرستاده .
ایمیل:    سایت:

انعکاس دیدگاه!

آیا عزیزی برای صحبت نو فقط حکم یک جاسوس را داشت!!

مسئله ی اختلاف قاسم عزیزی با صحبت نو تا بدانجا رسیده که در نشریه ی جدیدشان قاسم عزیزی را به عنوان خبرنگار صحبت نو معرفی نکرده اند و این می توند دال بر استفاده ابزاری از ایشان باشد؟



کامنتهای وبلاگ نماینده

خبر های کوتاه از لارستان، گراش و بنارویه - 10 نظر

نویسنده: سفیر جوان
چهارشنبه 14 اردیبهشت1390 ساعت: 11:59
صحبت نو به دنبال تغییر نگرش مردم است وگرنه دلش به حال مردم و رفع مشکلات مردم نسوخته است. اگر چنین که صحبت نو به دنبال رفع مشکلات مردم بود از جریان های که نماینده دنبال میکند تا مشکلات مردم رفع شود حمایت می کرد. ایشان نه تنها از این جریان برای حامی مردم حمایت نکردند بلکه به انحراف ایجاد کردن بین مباحث مطرح شده سعی در تخریب داشتند.
افرادی که تحت نقاب دلسوز خود را برای لارستان مطرح کرده اند تنها به دنبال اهداف خود برنامه می ریزند.مثلا تشکل بیدار لارستان چرا امروز باید برود در برخی بخش ها نشست برگزار کند در صورتی که هنوز مشکلات ما در مرکز شهرستان لار حل نشده است و نیازمند مشاوره و کمک هستیم. نیک می شود فهمید که این عمل تشکل بیدار بدلیل تبلیغات و تخریب نماینده است وگرنه مشکلات مردم جویم که به دست چند نفر غیر مسئول حل نمیشود. حالا اگر نشست فرماندار به بخشدار و اهالی بود یک چیزی اما یک تشکل چگونه می تواند مشکلات مردم را حل و بررسی کند / تنها می تواند خط های را به مردم بدهد که انهم معلوم است . دل هر انسان آزاده ای از خوندن کتاب نماینده سابق لارستان به درد می آید . نماینده ای که تنها شهر لار را دیده (کتاب موجود است) بهش تنها خورده ای ام گرفته نمی شود اما نماینده ای که در کتاب خود اسم بیشتر روستا ها و بخش ها را برده است حتی در نطق میان دستور خودشان بهش تهمت می زنند که تنها برای گراش کار کرده است . چرا باید این همه تفاوت حس نشود ؟ نماینده ای که افتخارش اینست خدمت بکند را مورد تهدید و توهین قرار می دهند اما نماینده سابق خود را مرد استوار میدان خدمت عنوان می دهند
البته چیزی که روش است اینکه صحبت نو نمیتواند نگرش مردم را عوض کند چون مردم هم کتاب و عملکرد نماینده سابق را دارند هم نماینده فعلی خود را
.
نویسنده: حرف حق
چهارشنبه 14 اردیبهشت1390 ساعت: 13:42
جواب حرف منطقی رو چرا نمی دید و می نویسید توهین!!!!!به همین خاطر می گن فرهنگتون دو طبقست!!!!!!!!!!!به خودتون هم ثابت شد وگر نه جواب می دادید.
نویسنده: حامی همیشگی از عمادده
چهارشنبه 14 اردیبهشت1390 ساعت: 14:10
سلام.
کم کم داریم به انتخاباتی دیگر نزدیک می شویم و تقریبا سه سال اندی گذشت. من به شخصه و به نمایندگی از مردم عمادده از شما و آقای حسنی تشکر می کنم. ولی خداوکیلی انتظار ما خیلی بیشتر از اینها بود یعنی این تمام چیزهایی نبود که آقای حسنی به بخش صحرای باغ و بخصوص مردم شهر عمادده قول داده بودند که انجام خواهد شد. امیدوارم آقای حسنی وقتی برای انتخابات بعدی به عمادده تشریف فرما می شوند با سری بالا بیایند نه اینکه مردمانی را ببینند که با کوله باری از ناامیدی و عدم اطمینان!
کاش بیشتر به عمادده بعنوان مرکز بخش صحرای باغ رسیدگی می شد نه اینکه روزانه چندین و چند عمادده ای به این وبلاگ سر بزنند و ناامید برگردند!
با سپاس بیکران
روز های آینده خبر های خوشی برای گراش و صحرای باغ داریم که نمیتوان آن را منتشر کرد
باید تعامل بیشتر بین نماینده مو مسئولین محترم صحرای باغ باشد
با حضور بخشدار جدید انتظار می رود مکاتبات بیشتر و مشکلات بررسی شوند
امیدواریم کار های که انجام می شود تنها برای رضای خداوند متعال باشد
نویسنده: سعید
چهارشنبه 14 اردیبهشت1390 ساعت: 14:21
با سلام خدمت شما آقای حسنی
لطفا در خصوص یک بیمارستان مجهز برای فداغ اقدام بفرمایید.نمی دانم شما از وضعیت فداغ خبر دارید یا خیر؟ و یا اصلا از چه طریقی و چه کسانی اطلاعاتی را دریافت می کنید.... در صورتی که فداغ با جمعیت و توابع خود و نیازهای بهداشتی و درمانی خود و توابع نیاز به بیمارستانی مجهز دارد. و در صورت داشتن یک بیمارستان درست و حسابی از فوت و صدمه دیدن تعداد زیادی از همشهریانمان جلوگیری به عمل می آمد.امیدوارم که پاسخ بدهید
برای بیمارستان جمعیت و طرح نیاز دارد
پزشک خانوار تنها چیزی بود که طبق قانون برای بهبود وضعیت بهداشت و درمان فداغ پیگیری شده است
البته از طریق شورای فداغ چیز های که لازم باشد پیگیری می شود
نویسنده: طیب
پنجشنبه 15 اردیبهشت1390 ساعت: 1:7
مثل اینکه مایل به دیدن خبرهای طیب نیستید؟
گفتم که ما بفرستید . اگر خواستید منتشر میکنیم.
نویسنده: لارستان
پنجشنبه 15 اردیبهشت1390 ساعت: 9:6
خبر های دکتر حسنی
نویسنده: بنارویه
پنجشنبه 15 اردیبهشت1390 ساعت: 10:16
امیدواریم نماینده سخت کوش ما برای استقلال آموزش و پرورش در منطقه پهناور بنارویه نیز تلاش کنند. و ما قدر دان این زحمات هستیم.
خبر های در بنارویه پیچیده مبنی بر کارشکنی روشن ضمیر رئیس اداره لار اکه اطلاعاتی در این خصوص است باید مردم در جریان قرار بگیرند
پیگیری میشود انشالله به نتیجه میرسیم
نویسنده: عظیمی - گراش
پنجشنبه 15 اردیبهشت1390 ساعت: 10:27
برخی از مدیران دستگاه های اجرایی گراش که بومی نیستند معمولا پنجشنبه در دیار خود می گذرانند و این باعث شده مردم نتوانند مشکلات خود را در روز پنجشنبه پیگیری کنند. لطفا پیگیری کنید.
برخی ها مرخصی کاری دارند. از دفتر نماینده محترم پیگیری خواهیم کرد
نویسنده: وحید از فداغ
پنجشنبه 15 اردیبهشت1390 ساعت: 20:59
سلام
ما حرف ناحق نزده و نمی زنیم بلکه حق خود را خواسته و شما باید بدانید این حق فداغ است که بخش شود.زمانی را که خیلی هم دور نیست به یاد خود بیاورید وقتی گراش می خواست بخش شود و احتیاج به فداغ داشت و پدران و جوانان ما چگونه از شما حمایت کردند و خود را از بیرم جدا کردند و به گراش پیوستند...
آنزمان اگر این کار نمی شد هم بیرم پیشرفت کرده بود و هم فداغ الان به حق خود رسیده بود ولی اهالی و بزرگان فداغ تا تهران نیز با شما آمدند و به آغوش شما بازگشتند ولی خدایی فکر کنید تا حالا چه اقداماتی از گراش به فداغ رسیده و چگونه گذشته ی خود را فراموش کرده اید....!!!؟؟؟
الان که همه ی روستاهای اطراف ما یا دهستان شده اند یا به بخش ارتقا یافته اند و فداغ هیچ پیشرفتی از لحاظ تقسیمات کشوری نداشته است تنها حرف های گوش خراش آن هاست که ما را عذاب می دهد و بیشتر ما جوانان که فقط به فکر آبادی روستای خود هستیم...
چه زود دوره ی آقای حسنی تمام شد و خدا نکند فداغ پیشرفتش محسوس نباشد چراکه هیچوقت وعده هایش را فراموش نخواهیم کرد و پشت دستان خود را داغ خواهیم کرد تا کورکورانه از هیچ کس حمایتی نکنیم البته ناگفته نماند کارهایی صورت گرفته که در مقابل دیگر شهرهای اطراف محسوس نیست ...
امیدواریم که ما را با گستاخیمان ببخشید و نظرمان را پست کنید تا از واقعیت به دور نباشیم ...
سلام
نظر شما برای ما ارزش دارد و قابل احترام است
یک چیزی که است و بسیار مهمه اینکه مردم گراش با بخش شدن فداغ مشکلی ندارند. البته از فرماندار گراش انتظار بیشتری برای پیگیری این مساله مهم میرفت
نماینده محترم طی نامه ای از رئیس جمهور خواستار این ارتقا شدند امیدواریم که این پیگیری ها دوچندان شود تا محبت شما در گذشته جبران گردد
نویسنده: مسعود از لار
پنجشنبه 15 اردیبهشت1390 ساعت: 23:33
متاسفانه اقای حسنی از یک طرف میگه بدنبال استان کردن هستم ولی از طرف دیگر باز بحث برگرداندن اوز و بیرم به گراش مطرح می کنه و در جای دیگر در جمع مردم خفر از استان شدن جهرم حمایت می کنه...اقای حسنی این حرفهای دو پهلویتان است که مردم لار را به ستوه اورده و انها را اشفته کرده .
سلام
صحبتی در جمع مردم خفر برای جهرم نبوده و نیست
برگرداندن اوز و بیرم به گراش سوالی بوده که حسنی از وزیر کشور به درخواست چند تن از معتمدین این دو بخش انجام داده است. اما با استفاده از این مطلب سوالات دیگری هم شده که نمیشود ان را منتشر کرد. در خصوص ارتقا لارستان باید با نماینده تعامل داشت.

نویسنده: خبر مجلس
یکشنبه 18 اردیبهشت1390 ساعت: 8:59
http://icana.ir/NewsPage.aspx?NewsID=161560
نویسنده: خبر مجلس
یکشنبه 18 اردیبهشت1390 ساعت: 9:0
http://icana.ir/NewsPage.aspx?NewsID=162416
نویسنده: خبر مجلس
یکشنبه 18 اردیبهشت1390 ساعت: 9:0
http://icana.ir/NewsPage.aspx?NewsID=162410
نویسنده: خبر مجلس
یکشنبه 18 اردیبهشت1390 ساعت: 9:1
http://icana.ir/NewsPage.aspx?NewsID=162412
نویسنده: دهکویه
یکشنبه 18 اردیبهشت1390 ساعت: 9:21
با سلام
اما در خواست شبکه و بهداشت درمان لار میگیه که این آمبولانس در جواب نامه به در خواست آمبولانس برای دهکویه از طرف شبکه بیهداشت درمان لارستان بوده
در ضمن دهکویه مرکز دهستان هست و در اولویت میباشد.
آیا از فعالیت های نماینده برای ارتقاء دهکویه اطلاع دارید ؟

با تشکر
سلام
این درخواست علیزاده کی صورت گرفته/ در اینجا جادارد گفته شود در سفر وزیر بهداشت به منطقه آقای حسنی از مسئولین خواسته بودند مشکلات خود را بیان کنند و به صورت مکتوب به وزیر نامه بنویسند تا جایی که نماینده محترم در نطق میان دستور خود از وزیر بهداشت خواسته اند تا مشکلات بیمارستان های سه شهرستان را مورد پیگیری قرار دهند.حالا علیزاده با صحبت نو همراه شده (البته این همراهی علیزاده به دلیل حمایت صحبت نو از این شخص است ) و می گوید کار شبکه است. خوب باشه مهم خدمت به مردمه
در مورد ارتقا اینجا من نمیتوانم چیزی به شما بگویم اما همرایی و تلاش مسئولین دهکویه و شما امیدواریم ما را به نتیجه برساند.
نویسنده: سفیر جوان
یکشنبه 18 اردیبهشت1390 ساعت: 9:34
جالبه بشنوید ماجرای دعوت نشدن آقای حسنی به بخش جویم و افتتاح بیمارستان 10تختخوابی .............
.....................................
50 میلیون تومان از محل اعتبارات در اختیار نماینده به شهرداری شهر جویم تحویل داده شد. وقتی گفته می شود در اختیار نماینده یعنی با نظر نماینده باید آن اعتبار به جاهای مختلف اختصاص پیدا کند. جالب اینجاست چندی قبل نماینده محترم مردم از عدم تعامل رئیس شورای اسلامی شهر جویم با نماینده در خصوص مشکلات مردم گلایه کرده است و امروز رئیس شورای اسلامی شهر جویم اعتبار 50 میلیونی را نادیده میگیرد و به نمایندگان دیگر نسبت می دهد . رئیس شورای که بازیچه دست صحبت نو قرار گرفته است. کمی اشاره کنم به غربت آقای حسنی
مجوز بیمارستان 10 تختخوابی بخش جویم توسط آقای حسنی گرفته شد این در صورتی بود که شورای اسلامی شهر جویم در پیامی که در نشریه محلی جویم به چاپ رسید از خدمان نماینده محترم تشکر کرده است اما روز افتتاح این بیمارستان همه حضور دارند اما از آقایا حسنی دعوت نمیشود چرا؟
شاید رئیس شبکه بهداشت و درمان که زمزمه های رفتنش این روز ها بیشتر شده است با توجه به اختلافاتی که با نماینده دارد از ایشان دعوت نکرده است (آقای حسنی فقط از رئیس شبکه لار خواستند بیشتر به مراکز بهداشتی و درمانی در روستا ها برسند این آقا از این حرف آقای حسنی بدش آمده است )
یا رئیس شورای اسلامی
یا بخشدار محترم (که لاری بودند )

چرا باید یک نماینده اینقدر غریب باشد ؟

ماجرای آن دو آمبو لانس چه بود ؟!

راست صحبت نو جونم!

من هم یه ایمیل زده بودم برای گرفتن امبولانس، حق من اینجا ضایع شده فقط شما و حسنی نبودین که!!


دو دستگاه آمبولانس به مراکز خدمات درمانی گراش و لار اختصاص یافت


روستاهای شهرستان‌های لارستان،خنج و گراش از کمبود آب شرب رنج می‌برند



کامنتهای وبلاگ نماینده

با پیگیری های حسنی،دو دستگاه آمبولانس به مراکز خدمات درمانی گراش و لار اختصاص یافت. - 21 نظر

نویسنده: دیده بان حقوق بشر
شنبه 10 اردیبهشت1390 ساعت: 9:0
مثل اینکه دارو دسته کاظم رحیمی نژاد (سروش )برای جلسه ای در بخش جویم حاضر می شوند تحت عنوان تشکل بیدار لارستان بزرگ که از بخت بدشان با برخورد تعداد از معتمدین و اعضای شورای اسلامی بخش جویم رو به رو می شوند. صحبت نوی ها با توهین به علی اصغرحسنی نماینده مردم خواستند خدمات ایشان را در بخش جویم که به زودی به یک شهرستان تبدیل خواهد شد، را زیر سئوال ببرند که با برخورد حاضرین ،جلسه نیمه تمام رها می شود.
لابد تشکل بیدار لارستان بعد از 70 سال بیدار شده ؟
نویسنده: دیدبان حقوق بشر
شنبه 10 اردیبهشت1390 ساعت: 9:18
تشکل بیدار لارستان بعد از 70 سال امده و در جمع مردم جویم گفته ما برای ارتقا جویم تلاش می کنیم. سئوال اینجاست جناب تشکل بیدار لارستان شما چه جایگاه و مسئولیتی بین مسئولین و مردم لارستان دارید که بتوانید برای ارتقا جویم تلاش کنید ؟ یک سال مانده به انتخابات مجلس تازه شما از خواب 70 سالگی خود برای مردم بخش جویم بیدار شدید؟ جلساتی که شما برقرار می کنید باید با جلساتی که برخی از مسئولین می گیرند فرقی داشته باشد چون شما بعد از 70 سال رفتید در بخش جویم صحبت های نمایندگان محترم مجلس، 30 سال قبل را تکرار کردید. شما بعد از فرستادن چند نماینده از شهر لار و حضور انها در بخش جویم (اگه رفته باشند ) باید اکنون حرف تازه تری بزنید و صحبت های تکرار آنها رویش جدید نخواهد داشت. چه شده است که مردم در جلسه به اعتراض شما به پاخواسته اند ؟ بیدار شدن بعد از 70 سال برای مردم مظلوم جویم یک معجزه می دانیم
بیدار شدن بعد از 70 سال هم یک معجزه است
نویسنده: دیده بان حقوق بشر
شنبه 10 اردیبهشت1390 ساعت: 9:33
در خبر های صحبت نو در مورد این دستگاه ها امبولانس آمده است که نماینده چه کار کرده است.
جواب:این دو دستگاه مانند دستگاه های قبلی با پیگیری های نماینده محترم مردم وارد ناوگان متوری بیمارستان لارستان می شود.
سوال: چرا وقتی میدانید یک کاری توسط حسنی صورت گرفته است مدعی میشوید که حسنی پیگیری در این مورد نداشته است؟ مانند: طرح مطلبی که صحبت نو چندی پیش در مورد راه آهن و دو بانده شدن جاده جهرم - لار در سایتش قرار داده بود .
نکته : احتمالا صحبت نو از این پیگیری حسنی خبر نداشته وگرنه هرطوری که شده بود میگفت رئیس شبکه پیگیری کرده
خدا بزرگه
نویسنده: محسنی
شنبه 10 اردیبهشت1390 ساعت: 9:39
آقای حسنی میگفت این آمبولانس ها یکی برای فداغه و یکی هم برای روستای براکه
اینو نگید تشکل بیدار لارستان بدش میادو میره جلسه میزاره
مثل موضوع جویم آقای حسنی گفتش جویم باید بشه شهرستان از ترس اینکه جویم را از دست بدن ترتیب جلسه دادن
نویسنده: علیرضا از بنارویه
شنبه 10 اردیبهشت1390 ساعت: 10:44
آقای حسنی در حد توانشان برای ما زحمت های بسزایی کشیدند ما قدردان این زحمات هستیم البته پیگیری تسریع در ابلاغ حکم اداره آموزش و پرورش از ایشان خواستاریم که اگه دوباره از طرف مداح محترم کارشکنی نشود
نویسنده: طرفدار صحبت نو
شنبه 10 اردیبهشت1390 ساعت: 17:41
هر وقت گرفت خبر بدید.حرف زدن ساده ست
مسئولین اجرایی رفتن که این دودستگاه را بیارن (شبکه لار و گراش )

نویسنده: اوزی
شنبه 10 اردیبهشت1390 ساعت: 20:37
الان فهمیدم شما از هیچی خبر ندارید ...فرمانداری ویژه به این معناست که دیگر هیچ بخشی از لار جدا نخاهد شد...ثانیا بعد از ارتقائ یافتن نا حق گراش(حق اوز) به شهرستان و این سر و صداهایی که بعد از این موضوع شد مطمئن باشید که ارتقا بخش به شهرستان دیگر در دوره اقای حسنی اتفاق نخواهد افتاد.
خبر های خوشی و امیدوار کننده در راه است. برای ارتقا لارستان به استان نیازمند این هستیم که چند بخش برای ارتقا به شهرستان را معرفی کنیم.
نویسنده: گراشی
شنبه 10 اردیبهشت1390 ساعت: 23:48
چرا با بعضی از این تفرقه اندازان بین لار و گراش برخورد نمیشود؟
خدا بزرگ است
نویسنده: سفیر جوان
یکشنبه 11 اردیبهشت1390 ساعت: 8:3
آمبولانس که به گراش اختصاص داده شده است به دهستان فداغ تحویل داده خواهد شد. مسئولین بیمارستان گراش مقدمات کار را فراهم کردند.
نویسنده: از جویم
یکشنبه 11 اردیبهشت1390 ساعت: 8:40
قبل از اینکه حسنی به مجلس راه یابد خیلی از مسئولین لاری برای تغییر در حقیقت تلاش کردند تا اینکه آقای حسنی وارد مجلس و بهارستان شد. اوایل تنها مسئولین لاری کارشان عدم همکاری با نماینده مردم در مجلس بود تا اینکه حسنی دست به تعویض برخی از مدیران شهر لار زد آن وقت بود که برخی از مسئولین با یک دلی برای کار آماده شدند. خیلی ها که خود را معتمدین لار می خواندن دست به توهین علیه نماینده زدند که حسنی دارد نیرو سازی می کند حال این سئول برایمان پیش می آمد چرا آنانی که مخالف تعویض کردن رئیس جهاد کشاورزی بودند امروز در خط موافق قرار گرفتند؟ شاید مدیریت اصغر حسنی باعث شده که این تغییر نگرش به وجود بیاید . اکنون یک سال تا انتخابات مجلس مانده عده ای در لار بسیج شدند تا بر علیه نماینده سیاه نمایی کنند به چه قیمت خدا می داند اما انچه پیداست قدرت علی اصغر حسنی و عملکرد ایشان نسبت به نمایندگان قبلی است . امروز در لار توهین کنندگانی جمع شده اند و به عملکرد نماینده مردم اعتراض میکنند که خود هیچ کاره و جویای کسب مقام و منزلت هستند . لاریی که 80 سال برای ما کاری انجام نداده است چرا حالا کاری می کند که بین جویم و نماینده اختلاف درست شود و ما نتوانیم از خدمات نماینده بهره مند شویم ؟........................................................... راه اندازی سایت مسخره ای که خود را معرف مردم لار و بخش های تابع می داند امروز با توهین و فحاشی قصد دارد تغییر نگرش بر مردم تحمیل کند به دور از اینکه بفهمد واقیعت چیز دیگریست واقیعت این است که این نماینده مردم بیشتر از نماینده قبل برای لارستان زحمت کشیده است وقتی کتاب آقای محبی با کتاب آقای حسنی با هم مقاسیه کنید این صحبت مارا درک خواهید کرد. افرادی از طریق این سایت چند روز قبل در جویم قصد داشتند مردم را برعلیه نماینده محترم بسیج کنند اما با توجه به خدمات جناب آقای حسنی مردم جویم این اجازه را به انها ندادند . چرا مسئولین لار و گراش این همه توهین و اختلاف افکنی بین مردم را تحمل میکنند و برخوردی ندارند ؟ چرا اطلاعات لار سکوت کرده است ؟ چرا سپاه و نیروی انتظامی دست روی دست هم گذاشته ؟ چرا فرمانداران پیگیری نمی کنند ؟
این پست ویرایش شد
نویسنده: از روستای دشتی صحرای باغ
یکشنبه 11 اردیبهشت1390 ساعت: 11:18
لطفا آدرس سایت صحبت نو را به نمایش بزارید تا بروم و به ایشان بگویم که آقای محبی یک بار برای افتتاح گاوداری به روستای دشتی آمده بودند. البته مسلم است که آن هم با بودجه شخصی، گاوداری شروع به کار کرده بود که ایشان آمدند و با افتخار تمام گاوداری بیست راسی را افتتاح کردند گویا دارند پالایشگاه نفت را برای مردم دشتی افتتاح میکنند. بعد از ایشان هم یک لاری به روستای دشتی که بزرگترین روستای بخش صحرای باغ است و در وسط بخش قرار دارد نیامده.
منتظرم آدرس سایتشان هستم
نویسنده: طیب
دوشنبه 12 اردیبهشت1390 ساعت: 8:29
منتظر نظرات شما هستم
نویسنده: سفیر جوان
دوشنبه 12 اردیبهشت1390 ساعت: 8:32
احتمال زیاد این دو دستگاه آمبولانس یکی به روستای لار (اگه مسئولین محترم شبکه نظر دیگری نداشته باشند) و دیگری که مقدمات کار هم فراهم شده برای دهستان فداغ است.
خدمت مردم فداغ تبریک عرض میکنیم و باشد خدمت دیگری از جانب نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی برای مردم عزیز دهستان فداغ
نویسنده: هشدار به کاظم رحیمی نژاد
دوشنبه 12 اردیبهشت1390 ساعت: 8:59
من یک گراشی هستم. از انجایی که شناختی روی شما دارم این فرصت را به شما خواهم داد تا دست از تخریب بکشید. تخریب گراش و نماینده شما را به هدفتان نزدیک نمیکند . مردانه پاه به میدان رقابت بگذارید و از تخریب پرهیز کنید چنانچه توهین و تخریب های شما ادامه داشته باشد ما هم کار خودمان بلدیم . ما هم تخریب می کنم مستنداتی از شما و خانوادهتون در دست داریم که اگر بی احترامی های شما ادامه داشته باشد مطمئن باشید انها را به صورت شب نامه و در فضای مجازی منتشر خواهیم کرد . بهتر است قبل از این اتفاق دست از تخریب گراشی ها و نماینده ای انها بردارید هر چند شکایتی توسط مردم گراش برعلیه شما در حال پیگیری است اما ما منتظر جواب این شکایت نمی مانیم و کار خود را شروع می کنیم . ........................................
شما اگه برای رقابت انتخاباتی آماده میشوید خوب بهترین روش این است که از برنامه هایتان صحبت کنید هرچند دیدگاه شما مانند ان کسانی است که تخریب را ترجیح می دهند اما انها هم با مشت محکم ملت رو به رو شدند . اگر منتظر این هستید که طبق برنامه و سیاست خودتان بروجردی از شما حمایت کند باز باید بگویم منتظر بمانید و تخریب دروغین و مسخره کردن برای شما عاقبت خوشی ندارد.
این پست ویرایش شد
فکر نکنم ایشان نیازی به تخریب داشته باشند



زایشگاه و درمانگاه شبانه روزی در بخش بنارویه افتتاح و راه اندازی شد. - 6 نظر
نویسنده: حرف حق
سه شنبه 13 اردیبهشت1390 ساعت: 9:10
جواب خبر جدید صحبت نو و مستدلات مکتوب حسنی که می گویید برای درمانگاه بنارویه نامه نگاری کرده و مجوز گرفته را در سایتتان بگذارید منتظریم دیگه بهانه ای ندارید حرف حق جواب نداره.(تصویر مجوز فراموش نشود)
سلام جناب حرف حق
از اینکه این بار خواسته خودتان را بدون توهین مطرح نمودید تشکر میکنم
مکاتبات در دفتر نماینده محترم است. در سایت جدید ایشان هم به نمایش خواهیم گذاشت. البته این مکاتبات هم در دانشگاه علوم پزشکی شیراز . بخشداری و شورای اسلامی بنارویه موجود است. شما می توانید با حضور در دفتر نماینده کل مکاتبات در این خصوص پیگیری کنید. البته صحبت نو چند وقت پیش گفته بود که در مورد راه آهن لارستان حسنی پیگیری نداشته است که باز هم ما مدارکی داریم و می توانیم از را انتشار کنیم
منتظر پیگیری شما هستیم

البته مستنداتی داریم که برای اورژانس شرفویه - استقلال اداره آموزش و پرورش بنارویه و بیمارستان تخصصی تامین اجتماعی لارستان کارشکنی شده است و به زودی ان را منتشر خواهیم کرد




پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس برای راه‌اندازی زایشگاه و درمانگاه شبانه‌روزی بنارویه - 4 نظر
نویسنده: حرف حق
سه شنبه 13 اردیبهشت1390 ساعت: 13:30
مجوز که به قول خودتان در سال 86گرفته شده شبکه بهداشت و ...هم می گویند ما نتیجه گرفته ایم شما فقط مکاتبات را گذاشته اید ولی پاسخی به شما داده نشده است لطفا پاسخ ها و نتایج را هم بگذارید در کامنت قبلی هم گفتم مکاتبه خوب است ولی نتیجه ارزش دارد.منتظر می مانیم میبینید که اگر منطقی باشید ما نیز با همان زبان صحبت می کنیم.با تشکر
ما فقط مکاتبات خود مان می گذاریم. برای درج مکاتبات دیگران باید اجازه گرفت
نویسنده: سفیر جوان
سه شنبه 13 اردیبهشت1390 ساعت: 18:47
بعضی برادان (لاری ) که امروز دست به تخریب گسترده بر علیه نماینده محترم مردم در خانه ملت زده اند سئوالی دارند مبنی بر اینکه چرا گراش شد شهرستان اما برای استان شدن لارستان کاری انجام نشد . جواب اینست اگر همدلی بین مسئولین باشد این امر محقق خواهد شد . و تا به حال مکاتباتی در این خصوص از طرف مسئولین محترم لار انجام نگرفته - از زمانی که حسنی به عنوان یک گراشی به مجلس راه پیدا کرده اند همواره شاهد کارشکنی ها و توهین هایی از طرف برخی افراد غیر مسئول و مسئول در لارستان بوده ایم. صحبت من با آقای رحیمی نژاد است که به طور غیر مستقیم تهدید کردند که کلیپ های از اقای حسنی دارند که بر علیه بزرگان شهر لار صحبت شده است. اگر کلیپی وجود دارد مثل ما که ان را پخش کردیم خوب شما هم ان را پخش و توزیع کنید چرا منتظر شدید ؟
برای ارتقا لارستان همدلی لازم است . کاظم رحیمی نژاد با بازی قرار دادن مردم برای رسیدن به هدف خود در تلاش است چهره خود را برای شهر لار چهره دلسوزی قرار دهد به همین خاطر ایشان در قالب های مختلف ظاهر می شوند. انچه که ما امروز مشاهده میکنیم تفرقه اندازی ایشان است که توسط سایت صحبت نو ویژه لار هدایت میشود و بین مردم و نماینده فاصله ایجاد می کند. اقای رحیمی نژاد امروز صبح در سایت صحبت نو با اشاره .... گفته بود حسنی برای بهداشت و شبانه روزی کردن بنارویه کاری انجام نداده است . چرا باید این صحبت غیر کارشناسانه از طرف ایشان و سایت وابسته به ایشان زده بشود و بعد انکی مجور شوند (بعد از اینکه ما مکاتبات را بر صفحه سایت نماینده منتشر کردیم ) صحبت های خود را از صفحه خارج کنند؟. برخی هستند که نمیگذارند بین مردم و نماینده رابطه دوستانه برقرار شود البته اگر اینکار نشود و رابطه دوستی بین نماینده و مردم برقرار شود همان برخی بازنده خواهند شد.
نویسنده: سفیر جوان
سه شنبه 13 اردیبهشت1390 ساعت: 19:0
مقایسه عملکرد نماینده سابق با نماینده فعلی حوزه انتخابیه لارستان چندان برای صحبت نو مهم نیست چون که صحبت نو در سیاست های خود به دنبال به دست گرفتن قدرت است نه رفع مشکلات مردم. همه میدانند نماینده فعلی لارستان تلاش های بیشتری در همه زمینه ها داشته اند و حتی بیشتر از نماینده سابق ، اما سوال اینست که چرا امروز از مرکز شهرستان لارستان عده ای اندک به توهین و تخریب چهره نماینده مردم در مجلس پرداخته اند با اینتوجه که انها می دانند در دوره هشتم بیشتر از دوره هفتم کار شده است؟
مگر این آقایان به صلاح دلسوز در دوره های هفتم مجلس شورای اسلامی در لارستان حضور نداشتند که به بررسی مشکلات بخش ها و شهر لار بپردازند ؟
چرا با وجود تفاوت و عملکرد بهتر نماینده فعلی لارستان نسبت به قبل ، ایشان مورد توهیت و تخریب قرار می گیرند؟ (توسط افرادی اندک در لارستان )

عملکرد مهمتر است یا شخص ؟ کدامیک از اینها برای مردم و رفع مشکلات آنان بهتر است ؟
اگر نماینده ای از لار به مجلس می رفت باز هم اینگونه برخورد های در آستانه انتخابات صورت می گرفت ؟
مکاتبات انجام گرفته نزد نماینده محترم وجود دارد کسانی که می خواهند پی به حقیقت ببرند باید با ایشان در تماس باشند و از نزدیک در جریان کار های انجام شده قرار بگیرند

مطالب دیگری خواهم نوشت و تا هستیم نمیگذاریم سیاست ما را دچار شتابزدگی کند. از مردم لارستان هستیم و برای مردم تا آخرین نفس که داریم خدمت می کنیم حتی اگر به قیمت جانمان تمام بشود. ما مدیون مردم هستیم و هیچ تخریبی نمیتواند ما را از حرکت به سوی پیشرفت لارستان بزرگ باز دارد

نویسنده: ایمان
سه شنبه 13 اردیبهشت1390 ساعت: 13:44
اصول اخلاقی را رعایت کنید در سایت صحبت نو دکتر رحیمی نژاد در توضیح واضح نوشته که کامنت نمی گذارد چرا شما این کامنت که از طرف او نیست را به اسم او تایید کرده اید مثل اینکه کسی از طرف حسنی مطلبی را بنویسد اینها نیازی به کامنت گذاشتن ندارند .امتحانات الهی در پیش است برای خود از این فرصتها به جای کینه و گناه توشه ای برگیرید.
من این مطلب را ندیده بود.
نویسنده: کارمندی از لار
پنجشنبه 15 اردیبهشت1390 ساعت: 11:10
با سلام خدمت شما و آقای حسنی نماینده فعال لارستان
بنده بعنوان یک شهروند از شما خواهشمندم تا زمانیکه در کمیسیون بهداشت مجلس هستید از این موقعیت عالی نهایت استفاده را بکنید و مجوز درمانگاه یا بیمارستان تامین اجتماعی را بگیرید.این یک هدیه خوب برای کلیه کارمندان و کارگران منطقه است و مطمئنا در انتخابات آینده از شما حمایت خواهد شد.ما به کسی رای میدهیم که مثل شما تلاش کنند.فرقی ندارد لاری یا گراشی.کاری هم به حرفهای صحبت نو و روئینا و سید اکبر نداریم.خدا خیرتان دهد.
با سلام خدمت شما
بیمارستان تخصصی تامین اجتماعی لارستان مصوب شده است.اما دلیل عدم اجرای ان باید از شبکه محترم بهداشت و درمان پرسید . معمولا یک مصوبه بعد از چند ماه کوتاه به مرحله اجر در می آید (مگر در موارد خاص) اما نمیدونیم چرا برای لارستان یک مصوبه چند سال طول میکشد تا اجرا شود

دیدگاه صحبت نو در پاسخ به خوانندگان آن

......... >13 ارديبهشت 1390 - 11:10:54
گرچه امروز گاف حسنی به کام دکتر رحیم نژاد شده.ولی باور کنیم با این نگاه هیچگاه رشد نخواهیم کرد.روئینا توانست محتاجی و صبورایی را بنام مصلحت شهر از حیثیت ساقط کند.رحیم نژاد توانست حسنی را ضایع کند.چه لذت بخش است تخریب همشهریانمان!!!!!.........باشد که تخریب شهرمان را به دست این بزگواران نظاره گر باشیم.
رحیمی نژاد:با عرض سلام وادب. قصد ما تخریب کسی نبود و نیست .حتی اگر حسنی هم حاضر به خدمت باشد انعکاس می دهیم اما تصدیق بفرمایید او در کمال بی ادبی به ما فحاشی کرده است .او دارد ما را تخریب می کند یا ما او را ؟یک نماینده مجلس با حوزه نفوذ وسیع چقدر باید مرد باشد که به یک رسانه  مثل ما بتازد .انصاف داشته باشیم ....اما نکته مهم و درستی  که در سخن شما بود لزوم نگاه ایجابی به امور منطقه است .درست می گویید ما نباید انرژی خود را صرف این امور کنیم .نگاه ما باید معطوف به آبادانی لارستان بزرگ باشد..پس از ارائه پاسخ در شماره جدید نشریه پرونده این مسئله را می بندیم و امیدوار می شویم که این آقا دوباره توهین نکند .
ایمیل:    سایت:
مشرف >13 ارديبهشت 1390 - 09:51:52
چرا از توهین حسنی به مردم لار سخن میگویید وقتی ارام و بی سرو صدا خودمان داریم تیشه به ریشه خودمان میزنیم. لطفا از سناریوی  استیضاح و به دادگاه کشاندن صبورایی چیزی بنویسید!حال که قریب یک سال است که شهردار قبلی بر کنار شده و در این مدت تنها هم و غم شورا تشکیل کمیته تفحص و پیدا کردن نقایص و اشتباهات قبلی و بالاخص متهم کردن صبورایی است بجای کار و ابادانی دریغ از یک قلم کار مفید در این چند ماه . باید به این سیکل معیوبی که شورا به راه انداخته گریست که در این سالها کجا بودید که حال با تمام جسارت بر حراج ابروی همشهریتان عزمتان جزم شده باید فکرش را وقتی به بذله گویی و وقت گذرانی در شورا میگذراندید میکردید!!وقتی خود اینچنین مردکشی میکنیم والله حسنی حق دارد!!حال بعد اين همه وقت اين جوابهايي كه هيچ كدام قابل اثبات نيست به چه درد مردم ميخورد .شورا بايد بداند كه ضعيف است و در عملكردش بسيار ضعيفتر نشان داده ومردم كار ميخواهند نه شكواييه و تهيه گزارش كه اين كار كار يك بازرس است نه مجري و صاحب يگ مجموعه اجرايي
صحبت نو :آقا لطفا ما را وارد دعواهای شخصی نکنید .انتقاد مستند بفرمایید .ما با شورا صحبت کرده ایم انها هم مستنداتی دارند و دلایلی .شما هم مستند بگویید تا به نتیجه درست برسیم .شورا هم منتخب مردم است

دیدگاه صحبت نو در پاسخ به خوانندگان آن

بدون نام >13 ارديبهشت 1390 - 13:52:56
حسنی نامه هایش را که پیگیری کرده برای بنارویه در وبلاگش قرار داده.نامه های زیادی هستند.واقعا هم پیگیری کرده.با باور مردم بازی نکنید.واقعا ما با شما دوتا (جسنی و رحیمی نزاد) چه کنیم؟؟مردم را چنان بین دوراهی قرار داده اید که کاملا گیج هستند.دست از سرمان بردارید.ترجیح می دهیم از همه جا بی خبر باشیم. تا بین دوراهی و شک و تردید قرار نگیریم.درست نیست بخدا.هردوطرف ان دنیا باید بخاطر اینکارها جوابگو باشید.شما مردم را به این طرف و آن طرف می کشانید.مردم خسته اند.کار می خواهند و عمل.اما خالصانه.به دور از کینه.
صحبت نو :خیلی جالب است که حسنی و رحیمی نژاد را در یک کفه ترازومی گذارید .لطفا بفرمایید برای کفه مقابل چه کسی را در نظر گرفته اید تا برایش از الان تبلیغ کنیم .برو این دام بر مرغ دگر نه
ایمیل:    سایت:
محمد خواجه پور >13 ارديبهشت 1390 - 13:37:46
این مطلب باید در وبلاگ منتشر می‌شد.
صحبت نو :درست است و متاسفانه وبلاگی موجود نبود .این بود که سواستفاده از موقعیت شد

دیدگاه صحبت نو در پاسخ به خوانندگان آن

گراش >9 ارديبهشت 1390 - 13:01:00
چرا لار و صحبت نو ناراحته که اوز یا جویم شهرستان بشن؟!
صحبت نو:اگر می دانستید طرح ارتقای لارستان در چه مرحله ایست این را نمی گفتید .ما همگی در تلاش برای ارتقاهستیم فقط یک باند خرابکار این وسط دارد موش می دواند که تا چند ماه آینده ریشه کن خواهد شد .
ایمیل:    سایت:
لارستان >9 ارديبهشت 1390 - 11:52:19
چرا ما خودمون مستقیما از نماینده بصورت رسمی و نامه، درخواست پیگیری فارس جنوبی به مرکزیت لار رو نکردیم؟
صحبت نو:چون او محرم نیست .الان هم کارها بدون اطلاع او دنبال می شود
ایمیل:    سایت:
در جواب صحبت نو >9 ارديبهشت 1390 - 11:50:46
شما که در یکی از جوابهاتون با رنگ زرد گفته بودین: اتفاقا شهرستان شدن گراش به نفع منطقه و لارهست. پس حالا چرا صحبت از ترجیح یه شهرستان می زنین؟
صحبت نو :مسئله ما شهرستان شدن گراش نیست .این یک اتفاق بود که حتما باید روی می داد البته با حفظ وحدت منطقه نه با این زیاده خواهی ها و ناسزا گویی ها .اما این آقای حسنی  قبلا نامه نوشته است که ما را شهرستان کنید چون اوز هم که چنین و چنان است می خواهد شهرستان شود .یعنی برای شهرستان شدن گراش  برخی مراکز را از شهرستان شدن اوز ترسانده.امشب صدایی روی سایت قرار می گیرد و به عنوان قدم اول بخشی از یکی از نامه های حسنی در خصوص ترجیح گراش بر اوز منتشر می شود .اگر تفرقه افکنی را کنار گذاشت که هیچ وگرنه نامه های بعدی روی سایت خواهد امد .ضمن اینکه او که می گوید می خواهد جویم و اوز را شهرستان کند چرا در فروردین تقاضای بازگشت اوز وبیرم را به گراش از وزیر کشور کرده ؟تا ما هستیم کسی نمی تواند سر مردم را کلاه بگذارد

ایمیل:    سایت: 

بدون نام >4 ارديبهشت 1390 - 09:19:04
همون شهرستان شدن گراش باعث شد که لار به خودش بیاد و به توابع لار هم توجه کنه
صحبت نو :اشتباه می کنید .شهرستان شدن گراش به سود لارستان است .آنچه موجب اعتراض وبیداری مردم لارستان شد زیاده خواهی یک گروهک معلوم الحال  خوش اشتها بود که از حلقومشان بیرون کشیده شد و این حکایت تا ریشه کن شدن باند ربا خوارای و تفرقه افکنی ادامه خواهد داشت
ایمیل:    سایت:

دیدگاه صحبت نو در پاسخ به خوانندگان آن

اعتراض >10 ارديبهشت 1390 - 08:12:25
پيامبر (ص) مي فرمايد : افضل الجهاد كلمه حق: بهترين جهاد سخن حق است . آري به فرمايش گهربار پيامبر عظيم الشان حضرت محمد (ص) بهترين جهاد سخن حق است ولي در امتداد تاريخ با مطالعه حوادث و اثار و زندگاني بزرگان و عبرت از زندگي گذشتگان در مي يابيم كه در بستر زمان خيلي از انسانها براي پوشش دادن اهداف دنيوي خود حق و حقانيت را زير پا گذاشته ، كه اين عمل با انصاف و عدل و عدالت فاصله زيادي داشته است . چه خوب مي بود در اين دو روز بازار دنياي فاني روابط ما انسان ها مهربانانه تر از اني باشد كه در حال حاضر است ، چه خوب مي بود كه روابط ما انسانها در زندگي توام با صفا و صميميت ،خوش بيني و گذشت ، بدون تظاهر و ريا باشد تا به اين شكل شاهد بي مهري و روز به روز دلسردي نسبت به يكديگر نباشيم . بدون ترديد ارزش و قيمت ما انسانها بالاتر از انست كه براي رسيدن به مقاصد و اهداف دنيوي خود خيلي از صفات بارز انساني را زير سئوال ببريم . اينجانب معمولا عادت به مطالعه دارم كه طي دو سه هفته گذشته با مطالعه هفته نامه ميلاد لارستان متوجه نوشتن مطالب و جملات تندي بر عليه آقاي حسني نماينده محترم لارستان وشهرستان خنج و گراش در مجلس شوراي اسلامي گرديدم كه در ان مطلب با صطلاح انتقادي عناويني من جمله 1- اقاي حسني مردم مي گويند چرا بلندگوي بيگانگان شده ايد ( طي هفته نامه شماره 606 ارديبهشت ماه 89) 2- اقاي حسني اختلاف نيندازيد (طي هفته نامه شماره 609 ارديبهشت ماه 89) 3- و مطلبي ديگر در همين زمينه روزنامه محلي صحبت نو لارستان (ارديبهشت 89) نگاشته شده بود كه مطالعه ان وجدان سليم هر انسان بيطرف و اگاهي را جريحه دار مي نمود از اين بابت اينجانب بر خود لازم ديدم مستنداتي را در نقد و ادعاهاي نويسنده مقاله مذكور ارائه نمايم : 1- نويسنده مقاله در شروع مقاله خود مي نويسد : كه اقاي حسني مردم مي گويند چرا بلند گوي بيگانگان شده ايد مشخص ننموده است نقل قول از مردم فقط مردم لاري مي باشند يا مردم بخش هاي تابعه هم شامل اين ادعا مي شوند كه اين جمله جاي بسي تامل دارد. و در همين مقاله نويسنده اشاره نموده است كه ( كه اقاي حسني عادت نموده است كه هوايي صحبت نمايد و براي جامعه مشكل بيافريند ) كه اتفاقا اين ادعا هم غير قابل پذيرش مي باشد چون در طول مدتي كه ايشان سمت نمايندگي مجلس شوراي اسلامي را عهده دار گرديده اند . بنده حقير اكثر فعاليت ها و عملكرد ايشان را در مجلش پيگيري و دنبال نموده ام و متوجه گرديده ام كه بيانات و صحبت هاي ايشان به طور يقين كارشناسانه و بر اساس عقل و منطق مي باشد ، اگر غير از اين بود ايشان قطعا موفق به جلب نظر و رضايت هيات محترم دولت جهت تصويب و تبديل بخش گراش به شهرستان نمي شد . 2- در جاي ديگر نويسنده مقاله مي نويسد : ( ديگري مي گفت تجمع بهمن ماه مردم در لار ناشي از عملكرد ناصحيح بعضي مسئولين اجراي و تفكيك بخش هاي اوز و بيرم و اتصال انها به گراش ريشه در درخواست مكرر آقاي حسني براي تبديل گراش به شهرستان دارد ) كه اين جمله نيز جاي بسي تعجب دارد . اولا اينكه جنابعالي عملكرد مسئولين اجرايي كشور را زير سوال برده ايد ثانيا طبيعي است كه يك نماينده براي ارتقا و پيشرفت منطقه و تبديل يك بخش لايق به شهرستان كه از خواسته هاي ديرين مردم حوزه انتخابيش مي باشد از هيچ تلاشي دريغ نمي ورزد . آيا تلاش و فعاليت يك نماينده براي حوزه تحت پوشش خود نشان دهنده اغتشاش در منطقه است ثالثا اين تصميم ما حاصل و نتيجه افكار و ارا هيات محترم دولت كريمه و عدالت محور جناب اقاي دكتر محمود احمدي نژاد مي باشد . 3- در جاي ديگر مرقوم نموده ايد ( آقاي حسني از محدوده تعادل بيرون نرويد اين انديشه كه اكنون قدرت منطقه در دست من است پس براي زادگاه خود با تمام وجود مايه بگذارم كه ديگر چنين فرصتي دست نخواهد داد ، رها نماييد ) در پاسخ به اين ادعا لازم است خدمت جنابعالي عرض نمايم با توجه به نوشته و ادعاي خودتان در هفته نامه ميلاد لارستان كه مرقوم نموده ايد كه حدود 32 سال از پيروزي انقلاب شكوه مند اسلامي ايلان مي گذرد و لارستان در اين مدت هشت نماينده را تجربه كرده است كه نيمي از نمايندگان از مركز شهرستان بوده است ، بنده استدعا دارم عملكرد اين نمايندگاني كه صرفا از مركز شهرستان بوده اند كه حدود 20 سال مي شود را نسبت به لار و بخش ها تابعه مشخص نماييد و اينكه كدام يك از نمايندگان لارستان تا كنون به فكر زادگاه خود نبوده اند كه ( يكي از دلايل انتخاب آقاي دكتر حسني از طرف مردم به عنوان نماينده منتخب همين علت بوده است ) ضمنا لازم به ذكر است خدمت جنابعالي عرض نمايم كه جناب اقاي حسني در طول مدت كوتاه نمايندگي اش توانسته است به اندازه سال هاي سال در رفع محروميت منطقه گام هاي موثري بردارد كه مستندا در پايان اشاره خواهم نمود . 4- در جاي ديگر مرقوم نموده ايد كه( آقاي حسني هر مكاني در حد و اندازه خودش بشناسد و به همه مناطق خدمت كنيد .....) كه در اينجا لازم است عرض نمايم كه بنده حقير قبل از دوران نمايندگي ، شخصيت آقاي دكتر حسني را كمتر مي شناختيم و از دور اطلاعاتي پيرامون عملكرد ايشان داشتم و حتي در زمان كانديدا توري ايشان كه بنده به ايشان راي داده ام هنوز به طور كامل شخصيت وجودي ايشان را نشناخته بودم ولي خوشبختانه بعد از دوران نمايندگي متوجه گرديدم كه براي شخصيت اصيل ايشان همشهري و غير همشهري هيچ تفاوتي ندارد و همه مناطق در حوزه انتخابيش برايشان يكسان مي باشد و خواسته هر كس از هر دياري مورد توجه ايشان مي باشد و در حد وسع و اختيارش به خواسته هاي مردم جامه عمل مي پوشاند . و مهمتر از ان اينكه عملكرد مثبت ايشان وقت و انرژي كه به طور شبانه روزي براي مردم شهرستان و مناطق و بخش هاي مختلف مي گذارد نشان گر اين است كه بر عكس ايشان عامل وحدت و انسجام در منطقه مي باشند نه عامل اختلاف و آقاي دكتر حسني مردي است كه به واسطه صداقت ذاتي و تعهد و تلاش خستگي ناپذيرش توانسته است طلايي ترين دوره نمايندگي لارستان را ازان خود نمايد كه در اينجا ضرورت دارد اشاره نمايم به يكي از رهنمود هاي گهر بار رهبر فرزانه انقلاب حضرت ايت الله امام خامنه اي دامت بركاته : بصيرت خود را بالا ببريد نگذاريد دشمنان از بي بصيرتي ما استفاده كنند ، دشمن به شكل دوشت جلوه كند حقيقت به شكل باطل و باطل در لباس حقيقت ، ايشان به يكي از خطبه هاي حضرت امير المومنين (ع) اشاره اي دارد كه اگر حق به طور واضح در مقابل مردم اشكار و ظاهر شود كشي نميتواند زبان عليه حق باز كند ، اگر باطل هم خودش به طور اشكار نشان بدهد مردم به سمت باطل نخواهند رفت . و از طرفي با توجه به اينكه امسال از طرف مقام عظماي ولايت سال همت مضاعف و كار مضاعف نامگذاري شده است جايز نيست با نوشتن مطالب تند و غير واقيعي جو فعلي جامعه را ملتهب و باعث پراكنده شدن بذر اختلاف و نفاق بين مردم و مسئولين دلسوز نظام شويم و بيشتر وقت خود را به جاي خدمت و كار مضاعف صرف مسائل حاشيه اي و .... نمايم . حال گوشه اي از خدمات جناب آقاي دكتر حسني در طول مدت كوتاه نمايندگي ايشان جهت روشن نمودن ذهن جنابعالي و اذهان عمومي مردم منطقه به شرح پيوست اعلام مي دارم . عنايت الله تقوي فرزند محمد تقي متولد 1349 بخش جويم لارستان

صحبت نو:جناب تقوی اول بفرمایید حسنی کی و کجا دکترا گرفته ؟دوم بفرمایید جواب کسی که به ما (صحبت نو )می گوید فاشیست و لجن پراکن را چگونه باید بدهیم ؟او اصلا احترام را قورت داده ادب را تف کرده .تازه هنوز همه صدایش را پخش نکرده ایم او شخصیت های لارستان را (نامرد )می نامد .باز هم بگوییم ....؟شما که از آقای حلاجی (امام جمعه گراش هم جلو تر رفته اید .حداقل این بنده خدا حرف های حسنی را که اعتراض های لار را حمایت از جنبش سبز خوانده بود درست نمی داند .(فایل صوتی موجود است )این حرف حسنی همصدایی با بیگانگان نیست ؟آقای تقوی حمایت از رئیس سابق هیئت مدیره برگ سبز مطهر برشما مبارک باد .پيامبر (ص) مي فرمايد : افضل الجهاد كلمه حق

بدون نام >10 ارديبهشت 1390 - 18:25:04
بابا نماينده ما سرش شلوغه داره عكس ميگيره از خودش هزار ماشالله چه اعتماد به نفسي داره
صحبت نو :البته وعده داده دوتا امبولانس می گیره .تفاوت ما با اقلید در فعل ماضی و مستقبل است .او گرفته مال ما خواهد گرفت

نظرسنجی صحبت نو لار از سایتش تا تاریخ 1/90